marți, octombrie 28, 2008

A doua zi

A revenit putin vocea, suficient cat sa vada oamenii ca nu-s chiar tampa, dar nu destul ca sa le treaca spaima. I mean, ieri nu vorbeam deloc, doar imi miscam buzele… That’s freaky. Azi vorbesc, dar scot niste sunete de maimuta speriata, which is even freakier!!

Am luat si pauza de masa – tot in stil Opera Center: o plimbare scurta pe stradutele din jur, si apoi popas pe o bancuta din apropiere, cu un senvis hidos in mana…si mai apoi in stomac. Cel putin am mai scapat o ora din biroul asta imbacsit.

Am aflat intre timp ca saptamana viitoare voi avea aceeasi soarta – tot aici de luni pana vineri :( Mai ramane de vazut daca tot la hotel, sau intr-o casa inchiriata. Macar la hotel am net moca si am PRIVACY!! N-am niciun chef sa impart un apartament cu vreo colega din Bulgaria, sau mai stiu eu cu cine. Plus ca oricat de misto ar fi casa, nu e confortul de la hotel…


Intre timp am inceput sa ma obisnuiesc, nu mi se mai par chinezi oamenii din jurul meu. Incet-incet inteleg si cam care e rolul meu aici [lucru care ma cam sperie, pt ca oamnii de la care am nevoie de informatii nu vb engleza, iar eu nu iteleg o iota din ce zic ei, si fata care ma ajuta cu traducerea nu cred ca o sa se omoare cu tradusul, ci o sa se bazeze pe ce a inteles ea…]

Etichete: