joi, martie 27, 2008

Senin

Acum o saptamana ma plimbam pe strada si ma umpleam de energie de la copacii infloriti, care ma trezesc in fiecare an la viata.

Ieri ma uitam pe fereastra la birou si vedeam muntii!! A fost o atmostfera atat de curata si de inghetata, incat chiar le vedeam crestele acoperite de zapada.

Azi m-a sunat S. Dupa ce nu l-am mai 'deranjat' de aproape o saptamana. Oare de ce nu ma lasa in pace? Si eu de ce nu sunt in stare sa ma tin de promisiune, si sa nu-i mai raspund? Chiar incepusem sa mi-l scot din sistem, desi (intamplator) l-am visat azi noapte. Incepusem sa inteleg ca s-a terminat, si chiar sa ma simt bine cu situatia asta. Singura problema pe care o mai am e ca trebuia s-o anunt si pe maica-mea la un moment dat, si stiu ca oricum i-as spune-o tot o sa se bucure si o sa-mi arunce un 'I told you so' care ma scoate din sarite...

Etichete: