duminică, martie 16, 2008

Fear

Mi-a fost frica de relatia cu S. Si din cauza asta am ratat-o.

Citeam undeva un indemn: iubeste ca si cum nimeni nu te-a facut sa suferi vreodata. Iti trebuie mult curaj sa faci asta. E drept ca ai primi in schimb o multime, numai sa poti sa te detasezi suficient de tot ce-a fost odata, de tot ce ti-a ramas in suflet si care te leaga de picioare de fiecare data cand vrei sa faci un pas mai indraznet.

Mai vreau o sansa!

Imi trebuie putin curaj, altfel n-o sa obtin niciodata nimic din ce-mi doresc cu adevarat. Pentru ca chiar nu merit nimic din ce n-am eu incredere ca mi se cuvine. Il meritam, si puteam sa-l am, dar n-am indraznit sa cred ca e adevarat. Si acum nu mai e adevarat :(

N-am indraznit sa-mi iau all inclusive la Hilton, mi se parea prea show off. Ma intreb cat o sa regret ca am facut economie de 100 de euro. E drept ca m-am gandit mai mult la L., care si asa face un efort mare sa mearga cu mine. Nici nu stiu ce m-as fi facut acum, daca ea nu putea sa mearga. Nici macar bucuria asta n-o mai aveam sa ma ajute sa trec peste... inca o luna.

Stiu ca suna a slogane de spalare de creier, de psihologie ieftina de taraba, dar cred ca e adevarat. Daca tu crezi in tine si in ce poti sa obtii, vei obtine. Daca drumul pe care mergi e plin de gropi si praf, trebuie sa ai curajul sa-l schimbi, si sa crezi ca meriti sa mergi pe unul mai bun. Daca tu crezi ca mergi pe un drum presarat cu petale de trandafir, le vei simti mirosul.

Etichete: