marți, aprilie 22, 2008

...si inainte de ultima

N-am mai apucat sa scriu. Era de asteptat, abia am avut timp sa dormim. Incerc un rezumat cat inca-mi mai aduc aminte cate ceva...

Am avut 3 excursii in 6 zile, asa ca plaja am facut doar pe apucate. De fapt n-am avut decat o zi full de plaja, de lenevit intre piscinele din fata hotelului si plaja de la 500 de metri mai incolo. Apa marii - foarte calda, si mergi de te plictisesti pana ajunge macar deasupra genunchilor. N-am intrat decat de vreo doua ori in ea, ca era departe...si multa lene :D M-am multumit cu piscinele...

Am fost intr-o zi si la spa, la faimosul Cleopatra Programme, care consta in sauna uscata, impachetare cu nuca de cocos si masca (cu habar-n-am-ce), masaj, jacuzzi si iar sauna uscata. Ca bonus am primit o masca pe tot corpul cu un tratament pentru piele arsa de soare (noi nu eram inca prea arse, dar poate merge si preventiv ;)). Nu cred ca face cei 60 de euro per 'berson', dar oricum acasa nu cred ca am sa merg prea curand la spa... so, what the hell!

In ziua dinainte (vineri) fusesem in excursia cu vaporul pe mare, sa vizitam insula Giftun si inca alte trei insule. Giftun asta e o gramada de nisip (sau o bucata de desert) in mijlocul marii, nu traieste nimic pe ea... Se mai opresc din cand in cand vapoare cu turisti care fac plaja cate o ora pe acolo, si mai e si un beach bar, of course. Si asta e tot.

Celelalte trei insule de fapt nu sunt... adica sunt doar niste insule de corali, unde se poate face snorkelling. Ca niste inteligente ce suntem, am plecat de la hotel fara prosoape (nu mi-am data ca nu e excursie de 5 stele - all inclusive) asa ca nu prea ne ardea de intrat in apa. Am plecat foarte devreme, si in ziua aia a batut vantul foarte tare, asa ca am tremurat subtire pana spre 10. In rest am stat cat mai mult la soare pe punte, si ne-am uitat la ceilalti snorkelleri (care - culmea - aveau si prosoape cu ei).

Din tot grupul (de vre 20 de oameni de mai multe natii - romani, unguri, rusi etc.) am ochit doi englezi, veniti singuri, printre ultimii. La inceput le-am ochit prosoapele, dar eu n-aveam chef sa hartuiesc oamenii, si n-am lasat-o nici pe L. sa le ceara unul cu imprumut. Mai spre dupa amiaza am intrat in vorba cu ei (adica L., ca doar nu eu...) si in final, cand am ajuns pe mal, am plecat cu ei la un cico in Hard Rock. Chiar voiam sa ajungem pe acolo, si nu stiam cum sa facem, ca singure nu prea aveam curaj sa haladuim prin Hurghada noaptea.

'Excursia' catre bar a fost cel putin interesanta... Am negociat cu taximetristii pana s-a tocmit unul sa ne duca cu 20 de lire (cca 2.5 euro), cu un fel de microbuz de toata jalea. Masina in sine nu ma speria prea tare, doar ca taximetristul si cu 'asistentul' lui nu pareau sa stie unde e barul. Am mers mai bine de jumatate de ora, probabil am trecut prin aceleasi locuri de mai multe ori, a intrebat vreo 2-3 trecatori... pana la urma am ajuns.

Nu stiu cand a trecut timpul (am ajuns acolo pe la 6, si am plecat dupa 1!), ne-am simtit toti foarte bine (31 de beri, la 3 oameni si un sfert - ca L. nu prea ne ajuta la capitolul asta), si nota de plata a fost pe masura. Peste 1000 de lire :D A platit Grant, of course. Nu de alta, dar nu aveam nici un ban la noi (in afara de ceva maruntis, care nu ne ajungea decat de taxi inapoi pana la hotel). Oricum, am senzatia ca-si permitea ceva mai mult decat noi ;)

Sper sa pastram legatura cu ei, macar ca sunt niste tipi interesanti, si vorbesc engleza de-adevaratelea!! Mi-a facut asa bine sa mai aud accentul ala de care sunt indragostita! M-am saturat de indiana de la birou, si prin concediu tot de asta am avut parte de la arabii ceia... Si in plus, poate mai facem si un concediu cu ei, ca abia am prins gustul.

Despre Cairo si safari in desert....data viitoare, ca-i mult de povestit. Noroc cu cele 1000 de poze pe care le-am facut, acopera toate povestile pe care le-as fi putut scrie.

Etichete: