vineri, noiembrie 07, 2008

Storm

Ma intrebam de ce nu am mai scris atata vreme. Raspunsuri ar fi multe: pentru ca n-am avut timp, inspiratie, motive, ganduri pe care sa le vreau asternute pe 'hartie’… Probabil ca am tendinta sa scriu mai mult cand sunt trista si ma simt singura. Sau poate sunt uneori momente pe care nu cred ca e nevoie sa le notez ca sa mi le amintesc mai tarziu, prefer sa la traiesc si sa le simt la maxim si sa am grija de ele sa-mi ramana in minte si in suflet mai degraba decat intr-un jurnal.

De fapt mi-am dat seama ca oricum scriu degeaba. Imi notez ganduri de care vreau sa-mi amintesc mai tarziu, imi pun remindere, dar cand ar trebui sa le recitesc si sa ma folosesc de ce am scris nu o fac… Apoi cad in aceleasi capcane si invat (sau mai degraba nu invat) aceleasi lectii over and over again.

Si doare de fiecare data, si imi zic ca data viitoare va fi altfel, dar nu e… Se mai schimba actorii si decorul, dar scenariul se invarte in jurul acelorasi teme si laitmotivuri.

Oare voi fi in stare de data asta sa schimb finalul? Vreau mult. Dar nu stiu daca stiu cum…

Etichete: