luni, noiembrie 10, 2008

Another day in Paradise

Zilele astea imi masor succesul in numar de ore de supravietuire fara dorinta de a nu mai fi. Si am avut destul success in weekend, cam de vreo 12 ore… cat am facut un drum pana la Brasov, ne-am plimbat putin, am mancat la un rastaurant cu figuri si am revazut un prieten cu care nu ne mai intalnisem cam de mult.
Am fost cu L., of course. Nu stiu ce m-as fi facut fara ea zilele astea… anul asta…

Mi-a facut bine plimbarea, a fost o zi frumoasa desi cam racoare pe seara. As mai merge asa prin tara, sa mai vedem un oras, sa mai parcurgem niste kilometri ca sa recuperam lipsa de activitate soferistica din timpul saptamanii… sa mai uitam ca n-avem la ce ne intoarce acasa… Numai ca ea o sa plece duminica viitoare din tara, iar mie o sa imi ramana un week-end si jumatate pe care sa le petrec numai cu mine… Yupiii… :((

Apoi incep examenele, deci inca doua saptamani de izolare… Intr-un fel le astept, pentru ca imi tin mintea ocupata cu ceva constructiv si nu ma lasa inundata numai de ganduri depresive. Pe de alta parte, in halul in care sunt acum, nu stiu cat o sa fiu in stare sa ma concentrez si mi-e teama ca o sa le pic pe amandoua… Si e ultimul lucru de care am nevoie acum. Noroc ca rezultatele vin abia in februarie – poate pana atunci o sa fiu mai apta pentru inca un esec…

Etichete: