sâmbătă, martie 15, 2008

Des questions

Wise thought of the day: 'Our choices in companions and casual friends are snapshots of whatever we're living through at the time.'

Asta zic ei.

Eu ma gandesc cum sa interpretez ce mi se intampla prin prisma acestui gand. Care sunt oamenii care ma inconjoara? De cine tind sa ma apropii lately? De ce ma indepartez de unii?

El de ce s-a apropiat de mine? Si ce i s-a intamplat de si-a dat seama ca apropierea asta nu-l ajuta, sau nu-l reprezinta? Oare mi-am dat si eu seama de acelasi lucru? Nu. Pot sustine in continuare ca lucrurile ar fi putut sa mearga. Daca stiam cum se vor termina, as fi stiut ce sa fac ca sa previn asta. Patetic...

To be honest, chiar cred ca era o relatie altfel decat celelalte. Era relatia pe care vroiam s-o vad mergand. Chiar credeam ca va merge, dar m-am gandit prea putin la asta si n-am vazut ce era important.

Acum, degeaba... Nu stiu cum sa lupt pentru o relatie de, sa zicem, o luna... Ce zic eu, n-am stiut sa lupt nici pentru o relatie de un an! Dar pentru asta de o luna?! Mi s-ar parea absurd, ridicol... si nu-mi place sa fiu ridicola. Adica, ce argumente poti sa aduci? Nici macar un 'te iubesc' nu poti sa arunci in ochii celuilalt. Nu poti vorbi de niste planuri care se ruineaza, pentru ca ele n-au existat. Nici sentimentele nu te ajuta, oricum le-ai numi - ca am stabilit ca de iubire nu poate fi vorba. Sunt prea tinere - ele, sentimentele - si suspecte de a fi neautentice, deci nu pot fi folosite ca argumente.

Atunci? Ce ramane de facut? Accepti si nu te uiti in urma? Regreti ca n-ai facut ceva, desi nu stiai ce puteai face? Astepti sa vezi ce se intampla dupa urmatorul viraj la dreapta?

Ma umple de nervi!! A trisat! A aruncat cartile pe masa cand eu n-aveam cu ce sa joc, n-aveam nicio carte in mana. Probabil ca sunt un jucator prost si n-am fost agera sa gasesc macar un as in luna asta pe care am avut-o la dispozitie.

Data viitoare sa tin minte: nu-mi da nimeni un an sa gasesc o mana buna la carti. Trebuie sa ma folosesc de fiecare minut ca sa construiesc ceva. Daca astept sa treaca vremea si sa se astearna obisnuinta peste relatie, n-am facut nimic. Vremea o sa treaca, dar nu in avantajul meu. Si nu obisnuinta caut eu, deci imi trebuie alt plan.

Etichete: