sâmbătă, martie 08, 2008

Welcome, Spring!

Spuneam despre S. ca imi citeste gandurile, sau mai degraba ca stie deja ce gandesc inainte sa rostesc ce-mi trecea prin minte. E reconfortant, desi putin scarry...

Daca stau bine sa ma gandesc, el este materializarea unor dorinte de-ale mele de dinainte sa-l cunosc. Chiar in ziua in care l-am intalnit prima data, imi facusem un plan, o lista de 'cum ar trebui sa fie urmatoarea mea relatie ca sa functioneze'. Credeam ca va fi cu altcineva, dar n-a fost sa fie... Acum constat ca dorintele imi sunt indeplinite acum una cate una, fara macar sa i le fi spus vreodata, ca punctele de pe lista se bifeaza de la sine. Sunt putin surprinsa cand se intampla asta, si nu prea stiu sa reactionez... apoi imi dau seama ca ar trebui sa fiu fericita, si sunt.

Vreau sa cred ca ce simt acum este adevarat, ca nu ma mint pentru ca mi-e bine sa cred asta.

Am un talent deosebit sa-mi creez propria imgine despre ce se intampla in jurul meu si cu mine, dupa cum imi convine mie la un anume moment... si, furata de peisaj, uit sa ma reconectez din cand in cand la realitate sa iau pulsul celor din jur, sa vad daca inima lor mai bate in acelasi ritm cu a mea. E modul meu de a ma proteja de ce nu-mi face bine, e metoda care ma ajuta sa merg mai departe cand nu mai gasesc motive sa mai sper. In acelasi timp e si obiceiul care-mi face cel mai mult rau, ca doar atunci cand cazi de sus te doare mai tare... nu? Si-am tot cazut...

Acum incerc sa pastrez legatura cu realitatea, sa iau pulsul mai des... Si ma intreb daca fac bine? Ca parca nu mai stiu sa ma bucur de lucrurile marunte, parca mi-a adormit imaginatia, parca-mi sunt amortite toate simturile. Nu-mi place ce am devenit... Cum fac sa fiu iar eu?

Vreau sa ma las sa simt, fara sa mai calculez miscari si sa anticipez efecte. Vreau sa am reactii vii la ce mi se intampla, fara sa ma gandesc ca poate mai tarziu le-as regreta. Vreau sa spun ce-mi trece prin minte si prin suflet fara teama ca voi fi judecata, sau prost inteleasa, sau exclusa...

Mi-e drag. Si mi-e dor. Si ce ma bucur ca a venit primavara!

Etichete: