miercuri, februarie 27, 2008

Happy B-day, me!

A mai trecut un an, am mai facut cateva riduri, am mai invatat niste lucruri, am mai piredut niste timp… Ca de obicei, asteptam si nu asteptam ziua mea. Pe de o parte imi place cand sunt centrul atentiei si toata lumea ma felicita (de parca ar fi meritul meu ca am mai implinit inca un an!), dar pe de alta parte ma simt stanjenita si nu stiu sa ma comport… si parca as vrea sa ma ascund undeva pana trece. Paradoxal, dar asa sunt eu :)

The low of the day - caratul sacoselor pana la birou (desi ma intalnisem cu doi colegi care ar fi putut sa ma ajute)…

The high of the day - intalnirea cu S. Nu ne mai vazusem de mai bine de o saptamana, si oricum ar fi fost asteptam cu nerabdare seara :) Vorbisem deja de trei ori la telefon si n-a pomenit nimic, nu mi-a facut nicio urare. Mi-am dat seama ca se joaca - doar ce-i spusesem duminica ca marti nu e nimic special, niciun eveniment… deci trebuia sa mi-o plateasca ;) Imi luase un buchet mare de lalele, pe care le ascunsese dupa bar la cefeneaua unde ne-am intalnit. M-a mai lasat o vreme sa fierb pana le-a scos din ascunzatoare :) Imi plac surprizele pe care mi le pregateste!

A vrut sa ma duca la Opera (!) - sa facem ceva inedit de ziua mea. Chiar m-a dus, dar era inchis - normal! Apoi am fost la o plimbare in Cismigiu (scurta, ca s-a lasat racoare pe seara, desi fusese foarte frumos toata ziua) si am mancat la un restaurant din parc.

Ne-a fost oarecum greu sa ne re-obisnuim unul cu celalat, a trecut ceva vreme si glumele (proaste) de la telefon nu fac tocmai bine la o relatie tanara. Inca nu sunt in stare sa ma relaxez cand ma intalnesc cu el, stau stresata ca nu gasesc subiecte de conversatie, sau nu-mi gasesc cuvintele, sau ideile… parca sunt o blonda proasta, care nu e in stare decat sa ranjeasca tamp si sa raspunda monosilabic. Sper sa-mi treaca repede, ca nu cred ca ma suporta mult asa ;)

I-a placut si noua mea jucarie, si am facut planuri de 'antrenamente' in weekend.

Vineri seara planuiesc o petrecere. Abia astept sa vad reactiile :)

Etichete: