duminică, februarie 03, 2008

Trezi-m-as

Weekend agitat, cu doua nopti pierdute prin baruri. Prima noapte cu multa vodka si un june bine legat, care saruta divin. Ah, the thousand things I would have done with him, if only…

A doua noapte cu fresh de protocale si mult ras, cu un tanar care povesteste frumos si arata ca un milion de dolari.

Cine sa mai faca 'tema pentru acasa'? Eu nu sunt in stare decat sa dorm dupa ce deschid calculatorul. Oare as putea sa fac o treaba de trei ore numai in jumatate de ora? Ca doar atat am la dispozitie pana trebuie sa plec la film. Si n-as renunta la programul meu de duminica pentru nimic in lume! Chiar daca B. n-o sa fie disponibil sa ma insoteasca... nu conteaza, I’m used to going alone to the movies, it’s quite relaxing actually.

Si am nevoie de ralaxare dupa agitatia de pana acum. Somnul chinuit de dupa amiaza cred ca mi-a facut mai mult rau decat bine.

Alergam pe niste coridoare la birou, inconjurata de oameni tare ciudati. Nu gaseam intrarea buna, nimeream mereu pe niste holuri ciudate, cu tot felul de scari, mai inguste, mai late, unele alunecoase, altele care dadeau in afara cladirii, spre o plaja pustie, alteori doar pe alte holuri cu tevi mari si recipiente cu apa (sau o fi fost altceva?)... Din unele parti aparea un fel de oameni neterminati, cu roti de fier in loc de maini, niste mutanti oribili, fugeam repede inapoi si incercam sa-mi amintesc unde a fost usa pe care nu trebuia sa intru.

Oricum, degeaba gaseam usa pe care o cautam, ca si acolo dadeam peste niste oameni de care-mi era teama, colegi care se purtau ciudat, radeau ca psihopatii si-mi aruncau jumatati de cuvinte care ma speriau. Il cautam disperata pe B., iar cand l-am gasit el a fugit de mine si mi-a zis sa-mi continuu drumul... Era cineva cu o camera langa noi si ne era teama ca ne vor filma, aveam ceva de ascuns...

Asa ca am plecat mai departe, am mai deschis niste usi, m-am mai intors din drum de o suta de ori... si tot n-am ajuns unde trebuia... :(

Daca am putea si in realitate sa ne intoarcem si sa cautam usa 'corecta'... oare am gasi-o vreodata? Sau ne-am tot intoarce din drum de fiecare data cand nu ne-ar placea coridorul pe care am inrat?

Etichete: