sâmbătă, septembrie 30, 2006

ZaDuff

Am fost aseara in Utopia, un bar ascuns prin Pasajul Villacrosse, pe care l-am gasit prin eliminare, ca vreo firma pe care sa-i scrie numele n-am vazut.

Era un concert ZaDuff. N-am auzit de ei pana acum, si probabil nici n-as fi auzit. Dar unul dintre solisti este coleg cu V si I, la cunoscuta companie americana;). Si este contabil (junior). Cine ar fi crezut ca o persoana cu o meserie asa de plictisitoare ca cea de contabil, poate sa aiba un hobby asa interesant cum este cantatul intr-o formatie rock?!?

ZaDuff suna bine. Sau cel putin pe gustul meu. E un rock destul de soft, un soi de Vita de Vie meets Timpuri Noi. Chiar seamana bine cu Timpuri Noi in vremurile lor mai vechi, prin anii '95. Si asta e suficient ca sa-mi placa. Solistul principal mi s-a parut chiar bun, desi probabil asta nu inseamna mare lucru avand in vedere ca nu ma prea pricep la muzica. Si versurile, atat cat am inteles din ele, spuneau ceva, erau ascultabile.

Face bine cate o iesire de-asta din cand in cand. Mi-am dat seama ca lumea traieste si are o viata, iar eu am cam imbatranit si e prea devreme...

Etichete: