miercuri, septembrie 20, 2006

A inceput numaratoarea inversa...

Ei gata! Cautarea a luat sfarsit. In cele din urma am acceptat o oferta si sper ca n-o sa regret (prea curand)… Era vremea pentru o schimbare si nu puteam s-o mai aman la nesfarsit. Si macar un lucru e sigur: intr-o companie tanara, intrata de un an pe piata romaneasca, aflata in plina expansiune, n-am cum sa nimeresc prost.

Inca n-am anuntat oficial, vreau sa las surpriza pentru ultima zi a saptamanii, ca sa aiba timp sa dospeasca peste weekend inainte sa inceapa ‘tragerile’. Dar am anuntat pe cine era mai important, pe amicul F din Franta. El a fost de fapt cel care mi-a zis ‘Du-te, nu mai sta pe ganduri… Si ia-ma si pe mine daca poti!!’ Si asa m-am hotarat. Imi pare rau doar ca plec inainte sa se intoarca el… ca nu mai apuc sa-i fac o vizita in biroul care mi-e atat de drag…

Acum cel putin pot sa-mi linistesc constiinta. Sa ma eliberez de senzatia ca fur pe cineva, ca sunt platita degeaba… si ca ma irosesc. E drept ca mai e un hop de trecut: respectiv predarea celor doua proiecte pe care le am in lucru si care, fie vorba-ntre noi, nu sunt tocmai… muncite… (Dar nu din vina mea, desigur – n-am primit sprijinul de care am avut nevoie, n-am avut informatii…)


De-acum lucrurile se schimba. Pana acum m-am odihnit, de luna viitoare va trebui sa-ncep sa ard din energia acumulata. S-a terminat si cu somnul dulce de dimineata (ce fericire sa te poti scula la 7.30 si sa faci 20 de minute pana la servici!!). Si cu pauzele interminabile de cafea/tigara (a se citi barfa). Si… cam atat pot sa spun de bine despre situatia actuala…

Despre ce urmeaza… intr-un post viitor, cand o sa stiu ceva concret. Pana una alta n-am decat un job description (din care inteleg cam jumatate…) si data de incepere: 16 octombrie (ora inca n-o stiu, si chiar ma gandeam sa nu ma trezesc cu vreo surpriza… ar putea sa fie 8, sau 9, sau…de ce nu 12, sau 16… nu scrie nicaieri nimic concret in sensul asta…).

Si mai stiu ceva: ca o sa pot sa ma laud si eu ca sunt inginer!! O sa zic ca in filmele cu James Bond: ‘I’m an engineer. Process Engineer!’ :D (Era un vis mai vechi de-al meu…)

Etichete: