duminică, septembrie 03, 2006

De weekend

E duminica seara, tarziu. Am avut un weekend incarcat, desi perioada de plictiseala crunta n-a trecut. Asta a fost doar o scurta revenire la normal, dar presimt ca de maine intru iar in letargie...

Agitatia a inceput de vineri dupa amiaza, cand am lucrat cu sefa la o prezentare pana seara la 9. Ieri am inregistrat toata ziua niste clipuri, m-am chinuit sa fac rost de un soft ca sa pot sa pun muzica in spatele vocii, azi am 'mixat' pana pe la 4... In final a iesit OK, sper sa iasa bine prezentarea. Nu prea era treaba mea, sunt alte persoane in firma care se ocupa de promovarea imaginii, care sunt platite pentru asta... Dar daca ma gandesc ca nici eu nu prea fac ce se presupune, adica pentru ce ma platesc ei sa fac... n-ar trebui sa mai comentez...;) Macar asta a fost ceva interesant. (In caz ca pare ciudat ce-am zis mai sus... poate ar trebui sa precizez ca eu sunt economista, si fac parte din echipa de Business Improvement a firmei...)

Saptamana se anunta grea... De maine imi pleaca colegul preferat in Franta pentru o luna jumate!!! O sa fie cumplit, cel putin pana ma dezobisnuiesc de drumul zilnic catre biroul lui. Este primul inginer cu adevarat destept pe care l-am cunoscut. Este un tip extraordinar, si nu incetez sa ma minunez de cat de asemanator gandim, cate principii si vederi avem in comun... Este omul despre care zic ca 'ii lipseste un defect ca sa fie perfect'. O sa-mi fie dor de el.

Ne-am vazut aseara. Era obosit, dar multumit de ziua petrecuta la servici. A fost una din putinele ocazii in care cineva l-a apreciat la adevarata lui valoare, cineva si-a dat seama ca e bun in ceea ce face. De fapt cred ca-s multi care-si dau seama, dar nu se obosesc sa recunoasca, sau nu vor. E prea tanar ca sa aiba vreo valoare...

Sunt obosita. Sunt in urma cu somnul, m-am culcat foarte tarziu saptamana asta si n-am reusit sa recuperez in weekend. N-am apucat sa-i raspund lui B la mail, sunt o neserioasa. Cred ca o sa fac un efort sa-i scriu acum. Si sunt in urma cu cititul, n-am mai deschis o carte de mai bine de o saptamana. Cred ca e cazul sa iau masuri... sa-mi stabilesc niste prioritati, sa-mi organizez mai bine programul...


Si poate o sa-mi organizez putin si ideile pentru blogul asta. Nu prea iese ce ar trebui. Parca ii lipseste subiectul...

Etichete: