luni, septembrie 11, 2006

1 + 1 = ?

Ecuatia pare simpla. Un elev de clasa I nici nu sta pe ganduri ca sa-ti dea raspunsul. Totusi, nu la ecuatia matematica m-am gandit eu cand am scris asta... Ma gandeam mai degraba la... unu’ si cu una fac...?? In general un cuplu, o pereche, o familie, ‘an item’ (cum zicea un prieten de-al meu de pe alte meleaguri).

Adica, daca unu’ e fara una, el e incomplet? El singur nu poate fi un item, e doar jumatate de ceva. Nici macar jumatate, ca parca si cu jumatati te mai multumesti din cand in cand... Nu, el e chiar... nimic!!

Pai e corect? Adica omu’ ala nu gandeste de unul singur, nu munceste, nu produce si el ceva... orice, nu conteaza? Cred ca am mers cam departe cu zicala aia ‘spune-mi cu cine te insotesti ca sa-ti spun cine esti’... Am interpretat-o ad literam: si daca nu te insotesti cu nimeni, inseamna ca nu esti...

Acum aproape un an, cand nenorocitul m-a parasit pentru ca ii incurcam planurile financiare pe urmatorul cincinal (trebuia sa-si schimbe casa si nu mai avea loc in buget de o povara care mai mult consuma decat producea...), ei bine, atunci am zis ca pot foarte bine si singura. N-am nevoie de un looser langa mine ca sa fiu fericita. Viata se poate trai foarte bine si altfel decat in doi (nu ca e ceva de dorit, dar nici nu trebuie sa disper ca-s single).

Si chiar am crezut asta o vreme, si nimic nu parea sa ma contrazica.

Pana la un moment dat (nu prea stiu exact care a fost momentul ala) cand prietenii au inceput sa se evapore, weekendurile au inceput sa se lungeasca si sa se dilueze, planurile de concediu erau un subiect tabu... Cand mi-am dat seama ca intr-o lume de cupluri nu e loc de oameni singuri. Oamenii singuri sunt priviti cu suspiciune, sunt evitati.

Credeam ca lumea a evoluat, ca oamenii din jurul meu sunt mai open minded. Probabil ca m-am inselat…

Si iata-ma acum ca-mi caut jumatatea pe net!!! Can life get more pathetic than this?? Nu vreau sa aflu raspunsul la intrebarea asta…

Etichete: