miercuri, septembrie 20, 2006

13 Septembrie

Ziua de 13 septembrie a fost o zi urata.

Am primit o veste trista… si tristetea inca nu s-a terminat… O sa mai dureze o vreme, e ceva ce trece greu…

Nu reusesc sa gasesc cuvinte sa vorbesc despre asta. Am crezut ca o sa pot, si-am asteptat sa ma linistesc ca sa scriu despre ce s-a petrecut. Dar nu. Nu pot.

Nu se poate exprima in cuvinte ce-am simtit cand am aflat ca Doamna nu mai e. Inca nu m-am obisnuit cu ideea, si cred ca o sa treaca mult pana o sa inteleg. Am plans putin. Pentru ca mintea mea nu realizeaza. Pentru mine e inca undeva printre noi, poate sa bata oricand la usa, pot s-o aud oricand pe hol cu vreo vecina.

Am momente cand ma trezesc pentru foarte scurt timp la realitate, si mi se duce privirea in gol. Apoi ma conving imediat ca e un vis urat, ca Doamna e tot aici si o sa trec maine pe la ea sa-i pun baterii la telecomanda.

Sper ca-i e bine acolo unde e, macar ca nu mai sufera si ca s-a reintalnit cu cei dragi…

Etichete: