joi, august 31, 2006

Intro

At last!!! M-am decis sa incep sa scriu...

Ma bate gandul asta de ceva vreme si tot citeam intr-o serie de horoscoape ca acum e momentul (au fost mai multe momente de-astea de-a lungul verii, toate alarme false...;)). Pana la urma am ales eu momentul... oarecum fortata de imprejurari, respectiv de o crunta plictiseala la birou... si nu numai...

Si cum blogul e cea mai trendy forma de exprimare in scris si poate cea mai accesibila (daca excludem sms, mess and the like, of course;)), de ce sa nu ma las si eu dusa de val?!? Pentru moment am decis sa fie un blog 'sub acoperire'. Daca nu de alta, macar pentru ca n-as vrea sa ma cenzurez din pricina de reactii nedorite. Sa-mi dau o sansa la autenticitate si sa vad care-i feedback-ul (if any). Si poate cu ocazia asta reusesc sa ma descopar si sa aflu care-mi e misiunea.

Da... cred ca asta e motivul principal pentru care vreau sa tin acest 'jurnal'. Sa-mi aflu MISIUNEA. Marturisesc ca sunt o derutata, ca nu stiu incotro ma indrept si daca vreau sa merg pe drumul asta, ca mi-e teama sa incerc alt drum pentru ca poate-i prea tarziu, sau poate si ala ar fi gresit...

Oare chestia asta o sa ma ajute?!? Ramane de vazut...

Etichete: