joi, ianuarie 03, 2008

Za Date

Un frig cumplit, bate un vant si-ti viscoleste toata zapada in fata….o vreme deosebita. Si tocmai pe vremea asta am ales eu sa ies cu B, dupa ce se roaga de mine de trei saptamani sa iesim la un ceai.

Dar a fost frumos. Aerul rece mi-a prins bine, si masina lui incalzita a fost cu atat mai apreciata ;). Mi-a adus si bomboane :) si ma astepta la metrou – n-a stat ca jmekerul in masina in timp ce eu inotam prin zapada. (N-am vrut sa ma ia de acasa, ca mi-e lene sa explic unde stau, si nu ma pricep sa dau indicatii prea exacte.)

Am baut un ceai in Rendez-Vous. Am vorbit despre toate prostiile, m-am simtit bine, am ras, m-am relaxat... Am mai vorbit si despre serviciu, ca nu ne puteam abtine. (As we don’t have a life outside the company anyway, it would have been difficult not to :D)

Data viitoare poate ne incumetam sa gasim 'Ceai la Cotroceni'. ;)

Etichete: