marți, martie 20, 2007

Din Amsterdam

Nu-mi vine sa cred ca apuc sa scriu o data la 10 zile... Nu ma asteptam sa decurga lucrurile in ritmul asta cand am plecat de acasa (moment care mi se pare ca a fost cam acum 100 de ani!!). Acum am vreo 10 minute libere inainte sa fac conferinta cu echipa de Belgia. Sunt in Amsterdam (am venit sambata noaptea) si tocmai am ajuns in camera. Am hotarat sa facem conferinta in fiecare seara, sa fiu la curent cu toate detaliile care se petrec acolo. Si cum in timpul programului nu pot sa le deranjez cu treburi administrative, si cum incerc sa nu abuzez prea tare de telefonul mobil, am decis sa ma sune ele cand ajung seara la hotel.

Dupa conferinta trebuie sa cobor sa 'ma sedintesc' cu echipa de aici, cu care am o groaza de treaba si nu stiu cand o s-o termin. Seara cand venim suntem asa de obositi, si holul hotelului e asa de neprimitor... ca merge tare greu. In cel mai rau caz o sa ajungem sa terminam in weekend, desi pana atunci ar trebui sa avem toate fisierele gata.

Dar ca sa nu mai bat campii despre problemele de la munca... Aaaa...de fapt daca nu bat campii despre asta nu prea am despre ce sa vorbesc. Pentru ca n-am facut nimic altceva de cand am plecat. Am reusit sa ajung sambata seara 2 ore la shopping - mai concret am intrat intr-un magazin cu o multime de haine sport, si am cheltuit vreo 200 de euro pe tricouri si pantaloni scurti. Si cam astea au fost toate activitatile extracuriculare:)

In fine, ca sa nu mint chiar asa.... am mai avut si sambata trecuta o escapada in afara hotelului;) A venit C si am iesit!! Noroc cu el, ca echipa mea e asa de lenesa si de incuiata, ca nu apuc sa merg nicaieri si sa vad nimic. E adevarat ca nu prea e timp, da' nici cu el nu era - am iesit la 9 seara, si eram la fel de rupti de oboseala ca in fiecare zi... So, daca e vointa se poate.

Am fost in Amsterdam si am vazut un meci de fotbal (Barca - Real) la o terasa!! (E abia inceputul lu' martie si in Amsterdam nu se poate chema ca e primavara.... ieri de exemplu a nins... Dar cum toate barurile erau full, si cum trebuia neaparat sa vedem meciul, n-am avut incotro.) A fost chiar OK, nic n-am inghetat prea tare. Si apoi am fost intr-un bar si... am fumat si noi ceva:D Am fumat e un fel de a spune - mai degraba el a fumat si eu am stricat o parte din tigara. Dar lasand detaliile tehnice la o parte, pe la 1 noaptea el mai avea putin si adormea cu capul pe masa iar eu (care bausem deja 5 beri) nu stiam cum sa fac sa plecam de acolo...

Etichete: