sâmbătă, decembrie 29, 2007

Another one bites the dust...

Cat mai valoreaza prietenia in ziua de azi? Ce inseamna de fapt notiunea asta? Cati dintre noi se gandesc, atunci cand iau niste decizii, la efectul pe care il produc asupra altora...si cati se mai si razgandesc cand isi dau seama ca, desi lor le-ar fi bine cu decizia luata, celorlalti le-ar fir rau...?

Mai pune cineva interesul altuia inaintea interesului propriu? Eu am impresia ca nu. Eu cred ca nu fac asta. Am recunoscut de-acum multi ani ca sunt o selfish bitch, si-mi asum 'calitatea'. Dar astept de la altii sa nu se comporte ca mine, daca au pretentia ca sunt mai buni ca mine la capitolul asta.

Pana la urma poate e doar o problema de expectations setting. N-ar trebui sa astept prea multe de la ceilalti, mai ales daca eu nu sunt dispusa sa ofer aceleasi lucruri in schimb. N-ar trebui sa astept nici macar ce ofer eu, pentru ca – nu-i asa? – eu sunt oricum mai buna decat multi din jurul meu...

So why the disappointment? It’s probably just a bad timing, nothing more...
Oricum, bine ca am invatat sa nu ma mai las surprinsa de intamplari, de oameni. Sa le iau pe toate ca atare, si sa ma adaptez la fiecare schimbare as soon as it happens.

Etichete: