marți, martie 06, 2007

De pe drum

Intr-un tren spre Amsterdam. Am ajuns la timp la gara, am avut chiar timp sa-mi iau bilet (64 EUR - return ticket - valabil 2 luni!!). E noapte si ploua intruna, nu prea vad nimic pe geam si habar n-am unde sunt sau pe la ce ora ar trebui sa ajung. Am lucrat pana acum (tine chiar bine bateria la laptopul asta..) Nu mai am chef de nimic, mi-e foarte foame si ma simt rau. Am reusit sa racesc din prima zi, pentru ca au o instalatie foarte proasta de aer conditionat - respectiv la etajul intai stai in tricou si mori de cald, iar la al treilea ingheti si e super curent. Normal ca eu am avut bafta sa stau la al treilea, chiar sub o aerisire care-mi batea fix in cap. Dimineata m-am trezit cu gatul varza, nasul infundat, si acum cred ca am febra.

Abia astept sa ajung la hotel, sa mananc ceva si sa fac o baie. Si apoi somn!!! Ca maine trebuie sa ma trezesc devreme:(

Planurile pentru weekend s-au anulat. Uneia dintre colege i-au furat banii din camera (mai rau e ca o banuieste pe cealalta colega...), drept pentru care nu-si mai permite distractia. Asa ca sar si eu peste 'bucurie'. Nici nu cred ca o sa am foarte mult timp, si mai degraba ma odihnesc si fac putin shopping daca am ocazia.

Inca nu stiu daca la Bruxel sau la Amsterdam, dar am timp sa ma hotarasc. E posibil sa vina C in weekend la Amsterdam, si as inclina sa petrec ceva timp cu el (business, as usual). Sunt multe detalii de pus la punct si nota de plata la telefon oricum o sa usture....

Tocmai mi-am dat seama ca eram pe alt fus orar, si de-aia nu intelegeam de ce nu mai ajung odata. Tot nu reusesc sa ma adun si sa-mi dau seama cat e de fapt ceasul. Azi la 5 (ora RO) am intrat intr-o conferinta care era programata pentru 5 (ora DE) si nu stiam ce-am gresit...

Sper ca in Amsterdam sa-mi fie mai usor. Macar pentru ca ma pot intelege mai bine cu oamenii (ca altfel nu am prea mari sperante - echipa e mai slaba decat cea din Bruxel, iar cei de acolo s-ar putea sa nu fie la fel de bine organizati in ce priveste trainingul). La Bruxel sunt foarte stresata de faptul ca nu vorbesc bine franceza si nu mi-e deloc la indemana s-o folosesc. De asta nici nu comunic suficient cu seful contabil de acolo, si mi-e teama ca asta o sa compromita si calitatea fisierelor pe care trebuie sa le pregatesc. Poate imi da si C o mana de ajutor, ca doar e unul din punctele lui forte:D (franceza, nu mana de ajutor)...

Etichete: