sâmbătă, martie 10, 2007

Mi-e foame...

Sambata dimineata (e aproape 12, da' inca se mai poate numi dimineata). M-am trezit pe la 9 si-mi venea sa ma bat ca n-am tras draperiile aseara. Oricum se aud avioanele ca tramvaiele in intersectie la Iancului, asa ca tot nu cred ca ma bucuram de mai mult somn, chiar daca nu-mi batea soarele in ochi la prima ora. Partea buna a lucrurilor este ca e soare!! Ceea ce inseamna ca nu mai ploua...:)

Aseara trebuia sa plec la Bruxel. Imi facusem bagajul, check-out de la hotel, si eram gata sa plec la gara. Cand si-a dat C seama ca vrea sa ne intalnim, ca avem multe de discutat, si cum el vine azi la Amsterdam... (Cand i-am sugerat eu asta m-a luat la misto si m-a intrebat daca mi-e dor de el...) So, m-am intors, am facut iar check-in... si acum astept sa ajunga si sa dea un telefon.

Mi-e o foame de mor, m-am hranit numai cu mancarea de la firma si cu salate de la McDonalds, ceea ce nu poate sa ma tina prea mult. Sper sa vina si el flamand, si sa mergem undeva in oras sa mancam. Copiii astia nu ma ajuta deloc cand am nevoie de companie la masa - ori nu le e foame deloc (nu stiu cum e aia) ori mananca conserve de la supermarket...

Acum stau in pat si ma uit la TV (am vreo 2 posturi de BBC, si guess what?!? ma uit la Saturday Kitchen... ain't this funny???). Am mancat niste Cheese Crispies (care nu-mi plac) si Roasted Cashew Nuts (si astea au un gust ciudat). Mai am un pachet de biscuiti, da' mi-e teama sa-l deschid ca, daca nici astia nu-mi plac, am incurcat-o... Ar mai trebui sa-mi fac si o cafea, da' mi-e lene...

Camera pe care am nimerit-o de data asta e sub nivelul celeilalte - mult sub nivel: mobila veche, mocheta in loc de parchet, baterii antice la baie, perdelute de plastic in loc de paravan de sticla la dus...etc... Si cred ca e si mai mica.

As avea si de lucru, da' n-am nici un chef si ma doare capul. Vreau sa dorm dar nu pot, si sa mananc si sa merg la shopping. Si vreau acasa...

Etichete: