sâmbătă, februarie 17, 2007

IN-Eficienta??

Am reusit sa bat recordul lui Davi: am stat azi 15 ore la birou!!! Nu stiu de ce-s asa mandra de mine... Stau sa ma gandesc daca e recordul meu absolut, sau am avut 'performante' si mai notabile decat asta... Nu-mi dau seama. Mai nasol e ca trebuie sa merg si maine:(

Taximetristul facea misto de mine: m-a intrebat daca vinerea avem mereu program asa scurt:D O fi vrut sa fie spiritual...

Si tot raman cu impresia ca sunt ineficienta. Tot nu inteleg ce am facut de cand au plecat toti (cam in jur de 7) si pana la... cat am stat. Pana atunci stiu ca am fost numai in call-uri si sedinte, macar am justificare, se aduna orele si dau totalul care trebuie. Dar dupa?!? Chiar era nevoie de atatea ore ca sa updatez niste tabele si prezentari, si sa fac un plan de training??

Poate era... Sau poate chiar sunt ineficienta....

Ce-i sigur e ca sunt foarte nesuferita cand sunt obosita si stresata. Macar pentru asta ar trebui sa ma odihnesc suficient...

Etichete: