marți, februarie 13, 2007

Pe scurt, azi

Doua chestii care pot trece drept interesante pe ziua de azi:

- tocmai mi-am dat seama cate de tare am imbatranit de asta vara pana acum... Pe atunci eram cu vreo 15-20 de ani sub media de varsta a angajatilor din firma, acum mai am vreo doua saptamani si depasesc media. Ce-i drept, mi-am schimbat locul de munca intre timp...:)

- am observat un coleg dormind la birou, pe la ora 5 dupa amiaza... Si suntem intr-un open space!!! Peste 100 de oameni in acelsai 'birou', separati de niste panouri de 1m inaltime, si de niste stalpi de rezistenta din loc in loc. Statea in fata calculatorului, si il vedeam cum ii cade capul. Asa cam cum ti se intampla in metrou daca esti foarte obosit (nu mie!!) sau la televizor. Nu credeam ca e posibil... Sa mai adaug ca respectivul tocmai si-a dat demisia?!? Macar are bun simt si se retrage singur...:)

In rest, just an ordinary day... sedinte, conferinte, prezentari, telefoane, mailuri, update-uri, follow-up-uri, review-uri, overtime...
Am ajus ca C, sa scriu mailuri in engleza cu toate ca le adresez... doar lui. E semn ca obosesc si nu-mi mai pasa. Ma las dusa de val si nici nu mai am chef sa ma opun.

Etichete: