duminică, ianuarie 20, 2008

Forta

L-am vazut de cand am intrat. Statea singur la bar, relaxat, parea ca nu are nici o egatura cu restul lumii. Nu era dintre invitati, ci mai degraba unul 'de-al casei', care venise sa-si petreaca seara linistit, cu prietenii lui (care sunt proprietarii barului).

Am aflat mai tarziu ca se cunostea cu o parte din invitati, fusese coleg de scoala sau de liceu cu unii dintre ei. Dar era o coincidenta. Ii spuneau Beni cand erau mai mici :)

A dansat toata noaptea, fara sa se simta ciudat din cauza ca dansa singur langa bar, in timp ce peste 30 de invitati stateau pe canapele de parca erau la opera sau la priveghi. Nu statea o secunda, el punea si muzica, dansa, isi prepara singur bautura (pe baza de vodka) si fuma tigara de la tigara.

Am avut noroc ca a venit si J., cu care am dansat in capatul opus al incaperii...tot cam toata noaptea. Restul 'doamnelor' se uitau la noi de parca eram vampele care voiau sa le fure sotii. As if...

J. a plecat devreme, mai era asteptata la o petrecere. Am ramas sa dansez in continuare, singura sau cu inca vreo doua-trei 'doamne' care se mai dezmortisera oleaca. Spre 4 dimineata a venit si el sa danseze cu noi. Am facut cunostinta, am comentat putin despre lenea care i-a cuprins pe toti... Cu o seara inainte fusese ziua lui, si facuse petrecerea tot acolo. Mult mai reusita decat asta, normal :)

Mai aflasem intre timp ca e single, ranit in aripa (de cineva cu care era de cand era 'mic')...

E genul care petrece mult, in fiecare saptamana, pana dimineata. A baut singur aproape o sticla de vodka si ziceai ca abia venise la petrecere. Si a fumat vreo trei pachete de Marlboro. Pare sa -si traiasca viata like there is no tomorrow.

Mi-a cerut numarul de telefon, cu promisiunea ca o sa ma invite la o petrecere 'adevarata' intr-o sambata.

Etichete: